BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jumaat, 16 Oktober 2009

Kelas multimedia.

mula-mula masuk kursus bbk3408, rasa macam tension je. Ape taknya ada je keje yg kena wt dlm kls. dah la kerja2 yg diberikan betul2 perlu menggunakan kecekapan emosi dan jasmani.
tiap2 hari khamis mesti kau rs tension..huhuhu

tp dlm beberapa mggu kebelakangan ni,
aku rs best la plak kls multimedia ni
byk benda yg aku belajar n campur ngan kls lap.
aku dpt blaja wt blog,facebook,ambk gmbr dgn pelbagai posisi, wt arca,wt video klip n mcm2 lg la
lam lap plak dpt wt movie maker,homepage,pwr point,e-sastera
sume 2 aku xprnh pun buat
aku ni jenis yg xberapa sk on9
but,skrg pntg dpt wireless,mula la aku
hehehe
tp aku lihat sume 2 dr sudut yg positif
aku percaya setiap guru hanya menberikan yg terbaik buat anak didiknya
aku th ini sume utk masa depan kami bagi bersaing dgn pelbagai manusia di luar sana
tdk semestinya mengambil jurusan kesusasteraan Melayu kena belajar subjek yg berkaitan
but,kn la th hal2 lain...
betulkan
ape2 pun, thnx buat lectre tersyg dr Normaliza Abd Rahim kerana mengajar dgn penuh kesabaran dan berdeikasi
semoga Allah membls segala budi baik Dr...

0 ulasan: