BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sabtu, 17 Oktober 2009

Aku rindukan kasih seorang sahabat

Sahabat...
aku merindui kasihmu
kau pernah singgah di dalam hidup ku
tapi mengapa kau sanggup melupakan persahabatan yang pernah terbina ini?
dulu kau pernah berjanji kan sentiasa bersamaku dalam susah dan senang

khabarkan kpdku mengapa kau begitu
apa silapku sehingga kau sanggup memadamkan semua memori yang telah kita cipta
sahabat..
aku benar-benar merinduimu
aku benar-benar mahukanmu di sisi ku

aku tdk pernah mencipta jurang di antara kita
walaupun ku sampai ke menara gading
tetapi nilai persahabatan pada ku tdk pernah pudar
tidak pernah luput segala memori kita dulu

sahabat..
aku menyanyangimu
aku merinduimu
aku inginkan mu

sahabat..
ampunilah diri ku seandainya pernah melukankan hatimu
sahabat sebelum segalanya terlambat
hadirlah menemuiku
aku ingin meluahkan padamu
segala isi hati yang terpendam di dalam kamar hatiku
aku ingin kau tahu segalanya...

0 ulasan: