BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sabtu, 25 September 2010

cemburu

memang ku akui ku cemburu melihat mu bahagia
entah mengapa,setiap kali kita bertemu rasa di hati masih bergetar..
sedangkan kau perit melihat ku bahagia bersama teman karibmu..
maafkan aku kerna pernah membuatkan mu derita
bukan niatku utk menyakitimu,tetapi silapmu memperkenalkan aku dengannya...

mengapa kau tidak mempertahankan cinta kita dulu jika cinta kau masih wujud terhadapku?
mengapa kau sanggup melepaskan diruku kpd teman baik mu?
persoalan ini sering membelenggu ku
kau kata,kau sayang aku,kau mencintaiku,tapi kau biarkan aku bahagia dengan insan lain...

aku xpernah memilih untuk dijadikan calon suamiku
cukuplah ikhas mencintaiku
bukan wang ringgit yang ku dambakan,cukuplah secebis keikhlasan

kau terlalu bodoh melepaskan aku
aku pernah menyintaimu dulu
sebelum aku ketemuinya
tapi kini segalanya berubah
aku telah dimiliki di depan matamu...

maaf ku pohon kerana membuatkan kau derita hasil kebodohanmu...

0 ulasan: