BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Rabu, 4 November 2009

kalau kita tak buat orang dulu


aku bukanlah seorang yang senang xpuas hati atau nak mrh xtentu hal kat orang
tapi,kalau aku dah terasa dgan orang,aku boleh buat sesuatu yang orang rasa aku xblh buat
aku penah tengking bos aku dulu sbb dia malukan aku depan orang,
aku pernah mengadu kat supervisor dan menyebabkan leader aku d panggil oleh pihak atasan
aku pernah buat kan seseorang yang sering buli aku menutut minta maaf dan cium kaki aku.
mesti semua xpercaya aku pernah buat sume 2
wlaupun aku nampak lemah dan lembik,tapi kalau aku marah aku boleh jadi bukan diri yg sume orang tgk sekarang...
buat sahabat yang terasa dengan aku kes xletak gambarnya..aku nak mtk maaf byk2...
kejadiaan tu mungkin secara kebetulan atau tidak
aku xkan buat sesuatu yang orang xsuka kalau aku suka dengan perbuatan orang tersebut.
aku akan selalu jaga hati orang kalau orang pandai jaga hati aku...
tapi kalau anda nak jadikan medan blog sebagai nak menunjukkan rasa xpuas hati kpd kami/aku
its ok.aku blh buat lebih dari itu.Aku bukan xkenang budi,atau nak lupakan segala persahabatan yang kita jalin.Tapi kalau selalu diperagakan segala gerak geri kami di dalm blog dan face book wlaupun org xth ditujukan kpd siapa,tp kami ttp terasa...mengapa perlu digelar geng karipap?adakah aku segelembung karipap?.Mengapa kerasatidakpuasan hati makan bersama blh dicanang di dlm blog? kenapa xblh ckp trus terang? Kalau anda rasa tersisih,tanya dulu diri mengapa orang sisihkan anda.Anda jgn tgk kesalahan orang dan rasa diri sempurna kerana sebelum anda sakit hati kt org,org terlebih dulu skt hati kat anda. Anda bukan malaikat yang xprnh bt salah dan jgn hidup dlm bayangan dan imaginasi sendiri kerana hidup ini perlukan perkongsian. Mohon maaf jika terasa,aku hanya sekadar mahu meluahkan segala yang terpendam di dada.

aku yang teramat bengang...

0 ulasan: